Muskler.. ;)

Galet.. 9 jobb dagar kvar sen bär det av till Thailand.. :)) fast inte 9 dagar för åker ju den 11 dec ska bli såååå underbart! 

Många frågor och funderingar just nu.. :/

Jag saknar min familj och trode ena syrran skulle komma ner men hon får nog inte ledigt och jag hade sett fram emot det så mycket.. Länkar tills någon kommer ner!!! Saknar så det gör ont!!!

Jag och min biff till pojkvän tränar och står i.. Tänkte visa lite spännis bilder.. ;) 
Jag har blivit större!!! Dock ser man inte musklerna lika tydligt då jag äter grejer för att öka i massa och bygga muskler.. :)) så ser lite "platt" ut ser inte alla muskel konturer.. 

 





MUSKLER!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0