En Lill lördag

Jag har bestämt mig!! Jag har vart vegetarian en gång i tiden i 1-2 år men gick tillbaka till kött.. Och jag ska nu minska ner på kött och inte äta gris och ko.. Kommer fortsätta äta fisk och kyckling och se hur det känns.. 

Idag har jag kärt axlar på gymet min favorit av alla muskel grupper.. :) älskar verkligen det.. mina ben är som spagettin efter gårdagens ben pass.. ;)

Så ska vi minska ner på olika saker för ska deffas bort lite fett.. Till bikini formen i Thailand om 1 månad.. :)) woop woop 

Första jobbdagarna av 1/7

Instagram: Fny87






Kommentarer
Postat av: Maria

Svar:
Ja jag tänkte så jag med :)

2013-11-08 @ 08:22:59
URL: http://iamarias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0