Dagen

Igår var det ett arm pass på gymmet, ett bra sådant efter det fick jag akut hoppa in och jobba så det gjorde jag.. 

Idag har jag träffat Tess på stan vid 12 och hjälp henne hitta en klänning.. :) samt träffat Mikaela och tränat ett hårt och bra axel pass med henne, kom fram en kille och sa "grymt tjejen" åt mig.. Fan vad glad man blir av att bli berömd.. 
Sen drog vi hem till henne och åt corn med pumpa och en god sallad! <3 drak te och kikade på tv.. :) fick även en fin pressent av Mikaela, en kula att hänga i fönstret och ett pepparkaks ljus.. <3 du var grym på gymet tjejen!!

Nu är jag hemma, och har bakat en protein kaka med saffran och keso som jag hittade ett resept på, den är klar och måste testa om den var god isf får ni se och får recept imorgon.. :) 

Sen blir jag så glad av att se att jag kan insperera vänner!! Therese har tackat mig så många gånger.. Så grym tjej som jag jobbar ihop med och hon är så duktig att träna!!!

*Lycklig tjej*


Denna kula fick jag av Mikaela





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0