May. 28, 2013

Måste uppdatera..jag vet och här kommer det. Dock inga bilder och skriveri om Dubai ska fixa över bilder först.. :)

Nyss slutat jobbet.. Och ska hem och sova, ska bli så skönt, är såååå trött..!!

Annars då?!? jo livet rullar, letar ett till marsvin, vill ha en till... Sen har jag beställt två nya skor från USA som jag väntar på..

Jobbar en hel del är inne på 3e natten idag av 7 i rad.. Vad säger man, Gud ge mig styrka.. ;)

Har köpt mig en extern hårddisk.. Som jag ska ha alla bilder på..

Jag blir så sur på att jag har sånt godis behov, och att jag var så duktig att hålla upp, sen blir det bakslag.. :/ är ju fan värre än att vara rökare det här.. *grrr*

Ja ja god natt.. Lovar, ska bli bättre påstår uppdatera.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0