Jul. 16, 2013

Mitt svåra val.. Hur vet jag vilken tv som är bäst av olika modeller inte märke.. Blir galen på detta men kommer nog att lösa sig.. Med alla olika 1000 serier.. :/

Funderar på att ta med mig tränings kläder för vill hinna träna idag.. Beror dock på hur lång tid isättningen av löshåret tar.. :/ innan jobbet..

Mani på att träna.. Fasiken vad dåligt man mår när man inte hinner träna... :/

Ne nu måste jag göra mig klar. Saknar min underbara familj hemma och vännerna!!! <3

Blir nog att planera en resa hem snart.. ;)


Kommentarer
Postat av: Syster

Saknar dig. Allt kommer lösa sig

2013-07-16 @ 18:13:43
Postat av: Micke h

Jag hade lätt köpt den här tv:n, den har allt man behöver plus lite till för en rimlig peng. http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/3d-tv/philips-47pfl7108s12/185386.5291/#tabs

2013-08-02 @ 15:43:59
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0