Jul. 11, 2013

Tredje dagen sjuk för att kroppen satt stop för mig.. Tror den strejkar och vill att jag ska varva ner i hur jag mår och vad jag gör.. Så 3 dagen sjuk har enbart svettats och flyttat mig mellan sängen och soffan.. Väldigt givande och man känner sig så lycklig.. Eller inte..

I helgen är det bröllop för moster och jag om jag så ska vara sjuk ska jag gå!! Det här har vart planerat i månader ju!! Hatar sjukhet.. Sen kommer hela familjen ner oxå, eller nästan alla så måste passa på att åka dit så slipper man åka ända hem till Dalarna.

Dagen till ära.. Ligga och vila och tycka synd om mig själv.. ;).


Kommentarer
Postat av: Syster sarah

Krya på dig älskade syster, så ses vi på bröllopet :) <3

2013-07-11 @ 14:43:48
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0