Feb. 15, 2013

Igår stod städning på schemat och tvättning, och fint vart det.. Sen så var jag och B ut och åt det var väl sådär, tyckte inte maten var någon höjdare.. Men men kräsen filur hehe

Sen fick jag en parfym och en body butter av B i alla hjärtans dag present som han, haha själv sa att han vart på lurad då han bara skulle köpa blommor, bra köp tycker jag iaf från body shop. :)

Idag blir det fika med Tess kl 15.00 sen börjar jag jobba kl 17.00-23.24.. Och nästan samma jobb tid imorgon, börjar dock 15.00 istället.. Sen på söndag far jag hem till Dalarna.! Tror ni jag längtar... Dock tog vi ledigt för att åka utomlands 1 vecka men både jag och B kände för att åka hem och ta det lugnt.. :))

Jaoo inte så mycket mer att skriva.. Så ha de gött och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0