Feb. 08, 2013

Fredag= ledig dag.

Och idag har jag köpt hår färg och ska göra mitt hår fint tänkte jag.. Samt laga laxen som är upp tagen från frysen..

Jag har inget intressant och roligt ser skriva idag.. För idag är en sån här seg och mys dag.. :) och det behöver man ha!! Mysa med marsvinen och spela på paddan.

Haha kollar på coops finns då märkliga människor tänker på det, man blir arg om man får en p-bot även fast man har parkera fel.. Haha man blir förband om man får böta om man kört utan bälte eller för fort.. M.m varför blir man så arg man bryter ju faktiskt mot regler och det är därför man får "straff" även jag blir arg så.. Haha

Ha de gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0