Feb. 01, 2013

En sak jag harar är grannar!! En annan sak jag hatar ät tvätta..

När man bokat tvätt tid går upp kl 11.45 även fast man jobbat natt för att tvätta och ska jobba natt om några timmar igen.. Vill man gärna gå tvättat på sin tid..!! Håller väl alla med om.

Men när man kommer ner är det någon jävla jubel idiot som tvättar på min tid och på maskinerna står det 60 min kvar, jävla as hatar dig till granne!!! Så jag skrev en sur lapp och tänkte gå ner nu kl 13.00 om det aset har satt på en till maskin tänker jag fan plocka ur den!!! Hatar grannar och tvättning!!

På lappen skrev jag även mitt mobil nummer och en notis med att jag jobbar natt och kan bara tvätta mitt på dagen!

Grrrrrr jag var sur igår på jobbet för jag känner att jag inte är helt frisk.. Och sen kommer det här och så har man inte fått sova till räckligt!

Gahhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0