Feb. 01, 2013

Min bitterhet är okej, efter lappen var skriven inväntade jag kl 13.00 och då ringde min tele. Och bad så mycket om ursäkt för hon hade tvätt tid på 1an och jag 2an och hon hade tagit fel sida.. Slutet gott allting gott, fick iaf allt förutom två maskiner tvättad.. :)

Börjar 17.40 idag så nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar och så ska jag göra mig själv klar och så är Danne på väg hit oxå.

Imorgon kl 10.00 ska jag hämta marsvinen. Så ska bli jätte mysigt och roligt.. Jag längtar jätte mycket efter det och har väntat och väntat.. Men imorgon kommer dom.

Sen har jag boka alla hjärtans dag middag på restaurang redan nu, för lär bli full bokat antar jag.. Så det är fixat, så skönt!!

Mormor fyller även 78år idag!! Grattis älskade mommo!! <3

Jag har dock ångest för att jobba hela helgen, men bara att bita i det sura äpplet och se glad ut... För pengar blir det iaf.. :))

Puss å kram ha de gött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0