Apr. 13, 2013

Den obeskrivliga mänskligheten av att vara perfekt, och försöka vara någon, vem fa* är bra och vem bestämmer vad som duger och vad man har gjort och inte gjort och hur man vart och hur man är!!

Igår åt jag, Kim och Tess tillsammans.. Sallad, vitlöksbröd och självklart färska räkor!! Och massa tjej snack så mysigt.. Tess åkte hem tidigare för hon har skadat ryggen och kvar vart jag och Kim med två flaskor vin och cider som snabbt tog slut och så vart det en utgång.. Kanon kväll enligt mig!

Idag har jag köpt mig en sååååå snygg tröja som jag bara älskade, ni ska få se den sen. Och vart med jessica till en pub och ätit kyckling vingar och druckit vatten, inge sug efter alkohol idag inte.. ;)

Imorgon är det jobb som gäller och just nu ligger jag på soffan och kollar på tv.. Eller ja en film på tvn...dumpa honom.

God kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0