Apr. 05, 2013

Jaha då har man sovit, vaknat och vart till Kungsbacka och sen på Ikea och handlat mat på maxi.. Nu sitter jag helt slut i soffan och bara degar.. Haha

Jag har haft ett litet projekt här hemma eller ja jag har målat för jag tycker det är kul.. Ni ska få se före och efter bild.. Dock har jag ingen före bild på spegeln men den va samma färg som bordet, för dom hör liksom ihop..

Just ja, har köpt mig en ny hår olja samma som sist som vägrar tycka om mig.. Orofluido, samt tränings kläder.. :)) vart en bra dag idag helt enkelt..

Sånt blir det bad och mys kväll i soffan framför tv.. Vilo och slapp dag idag.. Sånnnn träningsvärk i benen idag.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0