Apr. 04, 2013

Sorry inte skrivit på ett tag. Hänt lite saker som gjort att jag inte mått bra och har vart hos läkaren.. Men nu hoppas jag på en förbättring med det mesta..

Var skönt att vara hemma i Dalarna men oxå skönt att komma tillbaka till vardagen. Men samtidigt vart det saker som inte var så bra oxå.. Men men. Mer om det en annan gång. :))

Jag har i två dagar haft för mig att måla möbler innan jag tränat och jobbat.. :) väldigt givande och kul.. Ni ska få se bilder sen.. :))

Just ja den där jävla (ursäkta uttalet) hår oljan som vart borta... Som jag hitta igen efter många om och men 2 gånger och köpte fel en gång.. Ahh ni vet, tog med den upp till Dalarna.. Tror ni jag använde den där uppe?!? NEJ.. Tror ni jag hitta den och fick med den hem till götet igen?!? NEJ.. Tror inte det är meningen att jag ska ha den sorten så nu ska jag aldrig aldrig mer köpa den!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Matilda Carlsson

Åh vad fin header! :)

2013-04-05 @ 12:00:31
URL: http://nonsolus.blogg.se
Postat av: gaymasen

Sv: Jo lite litet är det kanske, om man tänker på vad det kostar. Fast går man runt och tittar på allt och tar det lugnt så är man ju där några timmar ändå :D

Svar: Ja sant.. :))
Fanny Eriksson

2013-04-05 @ 13:18:19
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0