Nov. 25, 2012

Stor städat idag och snart jobb dags, idag har jag jätte ont i ena axeln/ nacken, vet i tusan vad jag gjort.. Har väl sträkt mig..

Just ja, hela min familj hemma i Dalarna kör balsam metoden, så nu hade jag oxå tänkt göra det.. För det ska inte slita lika mycket på håret.. Så idag tvätta jag bara håret med balsam och sen hade jag även i ren honung i längderna på mitt hår.. Ska tydligen vara bara.. Så vi får väl se om det blir bättre.. Dock känns det inte ny tvättat då det fortfarande är fett men det lägger sig om några tvättar säger alla.. Så får lita på det då.. :) hej å håå nu ska jag tillbaka till mitt egna långa blonda hår..

Ha en bra dag!!

( båda bilderna är utan löshår.. Innan jag satt hår modell och allt gick av och nuvarande längd!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0