Hej och hå

Strax iväg och jobba.. Kväll så slutar vid en halv 12 idag.. Skönt för mår inte direkt bra idag kliar i hela ansiktet och i ögonen och är rinnig i näsan och täppt.. Drygt! Så har jag två natt pass på raken oxå imorgon och torsdag!

Förstår inte måste va nå skit jag inte tål som jag äter eftersom jag blir så här.. Börja igår på julbordet att jag hade blivit röd och tjock runt munnen.. :/ humm ( tacka vet jag smink vad mycket man kan dölja och hur pigg och bra man kan se ut med lite smink.. Mot hur man mår)

Ja annars har jag som vanlig inte gjort ett dugg idag, diska och legat på sängen och kolla på ipaden.. Sover så jävla dåligt nu för tiden, har problem med det just nu!! :/

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0