Tisdag..

Inväntar tvätt tiden som är kl 12.00 och så ska jag diska sen efter allt sånt åka in på stan en vända..

Det ska tydligen bli regn idag och molnen börjar dra ihop sig på himlen inte så roligt men men sånt är livet, har fortfarande inte införskaffat mig något paraflax och det borde jag göra så man slipper gå runt som en stängt katt varje dag man är ute i regnet..

Igår var jag grymt effektiv och städade.. Bytte lampor i fläkten, och vid köksbänken och även glimm tändare.. Så nu är det fint här hemma.. :))

Imorgon jobbar jag igen eller ja har en läro dag.. Ser fram emot det.. Älskar att lära mig nya saker men lite svårt är det allt men kommer säkert bli bra så småning om..

Idag vart det glass till frukost och igår åt jag bara middag ne måste ta tag i det här med maten nu:. Ibland går det jätte bra och ibland sämre.. ;) oftast år det sämre men det berättar vi inte.. Moahaha..

Köpte ett par sandaler igår oxå för har INGET här nere.. Måste hem och hämta både klänningar och skor.. Så har gått Rut och svettats i mina stövlar eller mina smickers eller vad man ska kalla dom.: men nu jäklar fick jag lov att fixa ett par igår.. :)))

Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0