Sorry

Men har vart väldigt mycket att tänka på nu på slutet...

Vill börja med att jag och B var ute och spelade biljard på fredagen och så.. Jätte trevligt hade vi..

På lördag fick jag ett sms av underbara Elin där det stod att det hade kommit en liten en till världen 06.52.. Grattis underbara människa och jag längtar redan tills jag får träffa er!! Kommer ju hem om någon helg så..

Igår var det grillning på kvällen vart flinta stek och sen hem och sova..

Idag har vi vart på Frölunda torg och gått runt.. Fick med oss mjukis byxor hem.. Jag ett par rosa och B ett par gråa..
Och ikväll blir det bingo lotto som gäller.. Vinner vi denna gång? Hoppas det!! :))

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0