Söndag....

ger upp det där som heter att bli brun.. fasiken än hur länge jag ligger ute får jag fan ingen färg.. så ne jag får stå ut att vara vit denna sommar.. och som alla andra sommrar oxå...
Ledig till på Tisdag.. så jobbar jag torsdag och söndag.. och nu var det hemskt länge sen jag drack alkohol och hade hemskt kul så tror jag ska planera in det till på Fredag.. det är min plan iaf.. ;)
loreen vann ju igår oxå, synd man inte fick se något för man jobba, jag som alltid brukar se det men ikke detta år.. sånt är livet.. pengar går före kul och fritid är det inte så man brukar säga.. ;)
Jag har hemskt tråkigt... fasiken det är segt att inte ha några vänner här nere och bo i en lägenhet och när B jobbar har man inte ett skit att göra man är bara själv och måste hitta på något för att roa sig.. men men blir väl bättre när man börjar jobba mer.. dock kör jag en bil som är tidigare än alla natt bilar så jag träffar aldrig endå på någon kollega.. SEGT!!
a ja nu ska jag sitta på balkongen lite mer och njuta för brun blir man ju inte iaf..
Ha de gött alla glada sötnosar.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0