Prov dag...

Idag har vi haft det stora PROVET om vi ska få jobba som väktare eller inte, och jag klarade det med god marginal och är så stolt över mig själv.. imorgon göra jag första jobbdagen som väktare, ska bli jätte roligt och spännande, är dock väldigt nervös men det ska nog gå bra hoppas jag.. ;)
Gud vilka roliga två veckor det har vart på utbildningen och nya vänner har man fått oxå, himla roligt med ny bekantskap...
nu ska jag nog snart ut i solen eller oxå ska jag åka och köpa mig ett par sandaler, för har inga sånna här nere... tyvärr är alla hemma i dalarna, men men sånt är livet.. dock håller mina stackars små fötter på att brinna upp men men..
Ha de gott för nu ska jag ut i solen och mysa...
OCH ENNU EN GÅNG... SORT JÄVLA GRATTIS ÅT MIG...!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0