Måndag

Måndag och jag är ledig idag med enda tills på onsdag.. Min plan med att gå ut i helgen gick i spillror, jag som tänkte det men men fick jobb dag på lördag en till lärodag för hade bara fått 4 innan.. Men lika bra att träna medans man får och har någon med innan man måste köra allt själv och hitta oxå.. :/ hehe

Idag blir det nog världens segaste dag.. Jag ska inte göra nått.. Och B jobbar så blir att rulla tummarna för vädret är sådär och jag tänker inte sola om det blåser lite för jag hatar när det är kallt.. ;)

Något mer kul som händer är det inte.. Skulle ju in och köpa skor igår men var för slö för det så det vart inget sånt utan istället var jag bara hemma.. Får se om jag tar mig för något idag.. Hehe

Ha de göttens..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0