Lördag

Igår var min första jobb dag och det gick väl bra tycker jag mesta jag tänker på är väl.: hur fan ska jag lära mig att köra bil här i stan?? :/ oj oj oj.. Ja ja det märks väl..

Jobb idag oxå.. Men först ska jag ut i solen hade jag tänkt, ligger fortfarande i sängen under täcket så hoppas det är fint väder om man säger så då.. ;)

Imorgon ska morfar opereras hoppas för gudarna att det går bra!!!

Ja ja ni får ha en bra dag så ska jag oxå ha det innan jag börjar jobba som sagt.. Ha de gött!!!

Fick så fina blommor av B igår för att jag hade klarat provet.. Gissa om jag vart glad?!? :)))


Kommentarer
Postat av: sarah

Du är så himla duktig!! Stolt lillasyster som nu även har en väktare till syster! Nu åker jag till Rhodos! Hör av mig när jag kommer hem! Sköt om dig! ❤❤ puss och kram

2012-05-26 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0