Lör kväll

Jaha, idag ha vi vart in på stan och gått runt bland massa folk för att det var Göteborgs varvet och kikat lite på folk som sprang m.m rätt fint väder men blåsigt.. Var iaf en trevlig dag på stan..

Sen har vi stor städat hela lägenheten och jag ha börjat torka fönstren, har gjort hela balkongen nu och har bara köket och sovrummet kvar men det får vänta tills imorgon! Hoppas det blir fint väder då nämligen..!

Nu håller jag på att baka kaka.. Mums* ska ta ut den 22.15 medan den är i ugnen så kollar jag på våra tre kronor på tv.. Älskar att kolla på hockey, iaf när det går bra som det gör idag!! :))

Sen blir det kika på film efter hockeyn och bara mysa ner oss i soffan! Trött och seg det är vad jag är!! Gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0