*!!#*#&%€&#*

Håller på att gå i taket här hemma, väntar på att B ska sluta och att vi ska iväg och träna.. och anledningen till att jag håller på att gå i taket är att, jag inte ätit godis sen igår kväll.. Fanny Eriksson brukar annars leva på godis kan äta det iställe för mat i ca 2 dag.. och hoppa över vanlig mat ofta och äter en chocklad eller viol istället.. tex äter jag 3 viol tablett askar varje dag nästan..
MÅSTE FÅ SLUT PÅ SOCKER BEROENDET!! och ja det är förjävla jobbigt, har aldrig snusat eller rökt men kan tänka mig att detta är nästan samma.. älskar ju godis och pigg blir man av det oxå..
men kommer väl säkert inte kunna hålla det så länge utan leva i mitt godis beroende.. var utan godis 1 månad förut tills det slog tillbaka och nu är det i samma kurva igen...
vad ska man göra liksom, godiset gör ju att man blir mätt länge oxå iaf jag.. nu är jag ju hungrig.. är jag aldrig annars när jag får min dos av godis då och då...
a ja iandsproblem men sånt är livet.. ;)
kramar

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag är också sockerberoende så vet hur det är ;) hahaha! Man vill slå ner någon!! ;)



Jag tycker vi spikar en plåtning när du ändå är här hemma o min kamera började ju magiskt leva igen!!! :D



Kommer du till mig i Älvdalen? :)

2012-05-09 @ 18:48:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0