Fredag..

Helg......Och som sagt lång ledig.

Igår ringde chefen mig och fråga om jag ville ha en heltid istället för en deltid och det tackar man ju inte nej till så nästa månad börjar jag på min heltid.. :)

Idag har jag så ont i huvudet, säger som alla gamlingar, måste vara för vädret... Började med lite mulet men endå helt okej, var ju varmt och nu står det som spön i backen hur gick detta till???!?!??

Vi skulle ju grilla och dricka vin idag.... À ja vad är en bal på slottet, får grilla endå och hoppas på det bästa, för tror vi till och med kanske ska ut idag? Eller?

Ne jag har väl inte så mycket mer att tillägga än det jag skrivit så vi säger väl . För denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0