Söndag..

Gör det du måste göra.. Jobba, äta, vara trevlig, sova... är väl dom vanligaste sakerna.. och gör vi alla ja ungefär iaf.. 
 
Jobbar som sagt väldigt mycket just nu, men efter nästa vacka börjar jag gå in på vanliga shemat igen.. ska bli så skönt.. 
 
Men har iaf hunnit med stan lite och shoppat lite nya kläder och även smink... och köpte en av Diors fondation och den dög väl.. men sen köpte jag även ysl concealer och den sög verkligen, har inte använd någon sämre concealer förut... och alla som pratar så bra om den.. då har dom inte vart mörka runt ögonen som jag är utan smink.. för den concealern var ju transparant.. jävla skit grej.. massa ----- åt den iaf..
 
  
 
Ja ja nu skajag strax dra in på stan för att jag inte har något bättre för mig.. =/
 
Jag är sjukt iriterad och besviken på concealern.. för att den kosta endel, och jag kan inte använda den för den täcker inte...gör jag kanske fel, men går väl inte att ta på sig concealer fel eller+?? =//
 
A ja ha de gött så hörs vi.. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0