Onsdag.

Ja det är onsdag idag och jag är ledig.. För fick ju lov att hoppa in och jobba i söndags..och så hade dom en person för mycket och då fick jag va ledig om jag ville.. :) skönt, fast. Oxå rastlös, eftersom man inte orkar gå på stan varje dag.. Och jag har ingen hobby här nere så blir lite segt att dra fötterna efter sig men bra med tanke på min lilla tå.. Då kanske den läker och är bra tills imorgon.. :) Klockan är 15.00 och jag har enbart ätit och duchat det enda jag gjort på hela dagen... Haha slö eller vadå? I helgen är jag ju ledig, och då har jag bestämt mig för att jag vill festa, är så party sugen bara för man inte gjort det på typ över 1 månad.. Ne nu ska jag fortsätta sega mig i soffan.. Kanske äta lite godis på det oxå.. ;) Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0