Natt skriveriiii

Jajjemen, det kan man nog säga att det heter för klockan är ju över 00.00 eller 24.00, hur du nu vill säga det.. Vart inte som jag hade tänkt det idag.. Fick världens trevligaste fråga när jag skicka iväg ett sms till Mikaela så ringde hon upp och bjöd över mig på lunch hemma hos henne och vi pratade om allt och inget och bara myste i 3 timmar innan jag skulle till jobbet.. Gud vilken bra dag!!! Jobbet gick oxå kanon allt flöt på jätte bra och jag tycker verkligen om mitt jobb..! :) så glad att jag har börjat jobba som väktare.. :)) Min hud spökar med mig igen och mår ingen bra.. Vad ska jag göra.. :/ nu ska jag gå tillbaka till allt det vanliga som funkar bäst på mig men jag vet att man inte ska använda/ göra.. TVÅL & VATTEN.. Ops... Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0