ledigt...

Helgen i veckan... ja det blir nästan så ledig onsdag, torsdag och så jobbar jag helgen.. vi var på lisseberg igår och jag vann 2kg Toblerone och 2kg geisha chocklad.. så nu behöver vi inte köpa något mer sånt på ett bra tag.. gud vad man kommer vara mätt på chocklad alltså.. 
 
Mycket besök oxå, vi var på lisseberg för att jonas och hans tjej sandra hemifrån var nere och semestrade och umgicks... och nu är putte hos oss tills imorgon och imorgon byts sällskapet ut till edoff och hans tjej.. det är alltid så underbart med besök av människor hemifårn.. <3 
 
Efter det gick vi ut och det var inte nådigt vad alkholen flödade denna kväll.. fast idag mår jag kanoners.. inge bakis.. och är på toppen humör.. visst lite trött nu, men ska vara vaken några timmar till för att vända på dygnet tills imorgon när det är jobb som gäller.. =)
 
 
just ja......vill bara visa er...från plåtningen...
 
 
 
 
Erik som plåtade och jag bara älskar bilderna.. finns fler.. så vänta ni bara.. ;) ha de

Kommentarer
Postat av: Mia Britts

Förstår att du älskar bilderna!! Dom är jättefina!! :)

2012-07-27 @ 09:41:46
Postat av: Syster sarah

Åh vad vackra bilder, har så fina systrar!! ❤❤

2012-07-27 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0