Hello världen..

Antar att jag måste skiva ett inlägg.. och det gör jag med lite vilja.. har vart mycket jobb och har inflamation i lill tån så är allmänt iriterad och deppig... =/
 
Jag var och handlade endel på stan igår.. men bara sånna här små saker som man behöver som lite smink som tagit slut och så.. och även ett nyrt sol puder från make up store.. en tröja från Zara oxå... 
 
Magen funkar fan inte heller som den ska när man jobbar natt, och jag har gått ner flera kilo i vikt.. för att jag rör på mig mer än vad jag har gjort innan, när man går ronder på natten och så.. så nu väger jag bara 45kg... och igår var jag och köpte ett pulver för att gå upp i vikt iinnehöll kallorier och protiener.. så nu ska jag gå upp nått kilo iaf så jag håller mig i den vikten jag brukar ligga på så man inte rasar för att man motionerar för mycket...
 
a ja nu har jag gjort mig klar iaf och ska åka in på stan för att göra några saker.. som jag måste uträtta innan jag börjar jobba imorgon...
 
GLÖMDE tillägga att jag iriterrar mig på vissa människor hemskt mycket nu, som jag ingentligen inte känner så bra men som snackar massa skit och inte kan hålla sina käftar tysta.. utan att säga vad det tycker till världens ärligaste människa... JAG!
 
 
Ha de göttens..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0