Fredag den 13e...

Idag har jag mitt första nattpass själv..! Ska bli spännande, läskigt och roligt.. Blandade känslor.. Men kommer nog gå bra hoppas jag.. :) nervös är det nog bra att vara, dock är det fredagen den 13e.. Gör ju saken bättre nej, har lite skrock över det datumet.. Voltade ju med bilen en sån dag för några år sen.. À ja skit samma, idag ska jag... Inte göra ett skit hade jag tänkt mig.. Klockan är strax 14.00 och jag går i morgon rock och är ny duchad, ska väl tänka på att klä på mig och göra mig klar för att ta tag i dagen innan jag börjar kl 18.00.. Ha en bra dag så hörs vi kanske på lunchen inatt.. ;) eller tidigare, måste ju visa mina snygga skor.. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0