Bättre humör..

Jag har så jävla ont i foten.. Hoppas jag kan jobba imorgon eller om jag ska lägga mig ner och dö eller något.. :/ får se hur det känns.. Tror jag ska gå och ta mig en duch och eftersom vi inte har badkar får man sitta på golvet om man inte orkar stå.. Som sagt.. Gud så trött jag är..! Varför vill vissa människor bara förstöra för andra är det för att dom är avundsjuka på något någon annan har?? Jag ska visa mina jätte snygga skor nu oxå.. Som jag bara älskar och dom är så sköna att gå i, men inte när man har inflamation i tån.. :/ Imorgon är det natt jobb igen som gäller för mig.. Och blir väl bara lungt fram till kl 18.00 när jag börjar, ska inte röra mig från lägenheten utan bara sitta inne och vänta på att tiden ska gå.. :)) Ha de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0