Dec. 26, 2012

Hemma i Göteborg igen, vill inte kalla detta hemma dock även fast jag bor här.. Jag älskar verkligen mitt Dalarna och varje gång jag lämnar och ska åka hem gör jag det med en tår i ögat..

Tår resan ner gick bra och inga förseningar och det är väl otroligt för att vara SJ måste jag då säga..

Man ska vara rädd om det man har och säga till dom man tycker om och älskar och saknar ofta att man gör det.. Imorgon kan vara en annan dag med andra saker och händelser, som gör att man ångrar saker man inte gjort, sagt.. Jag älskar er min familj och alla mina underbara vänner..

Sen tycker jag att man är för dålig att ge varandra komplimanger och gilla varandra.. Jag måste bli duktigare på det, man är alldeles för ofta tyst.. Tänk att bara säga vad bra du ser ut idag, vad glad man kan göra en person.. Alla eller många är så avunsjuka på varandra.. Mer kärlek..! <3

Ja ja nu ska jag äta lite lakrits glass och sen blir det sängen för mig..

Ha det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0