Dec. 19, 2012

Onsdag, tvätt tid mellan 12.00-16.00, jobb 17.00-20.00 ingen lång jobb dag idag inte men bra för då hinner jag tvätta sen åker vi imorgon hem mot Dalarna och jag måste hinna städa lägenheten imorgon innan vi åker oxå och vattna blommorna ja men allt som ska göras så det klarar sig tills man kommer hem.. :) blir ju hemma över jul!! :)

Ilningarna är bättre idag men tror jag aldrig mer skulle göra om en tandblekning, ont i huvudet har jag oxå så har tagit en tablett.. Som jag åt igår som jag vet inte vad.. Haha hade såååå ont..

Jag längtar verkligen hem just nu.. Till min kära familj få jul mysa och bara vara hemma.. Finns det något underbarare.. Som jag längtar efter er!!! <3

Före och efter bild.. Varsågod.. Ser själv inte så stor skillnad, men men.. Ser ni ens vilken som är före och efter..

Den när jag har utsläppt hår och vit tröja är före den andra är efter...


Kommentarer
Postat av: Syster

Nog ser man skillnad allt, men drygt att det skulle göra så himla ont. Har Björn lika ont?
Vi saknar dig såååå! <3

2012-12-19 @ 14:07:37
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0