Torsdag

Idag ska jag iväg och jobba på tigera arena i Leksand alltså leksands stars hocke arena.. serverar i star resturangen där under matcherna.. idag spelar dom mot malmö.. ryktas om att det ska va mycket folk så det är väl bara att förbereda sig på att man kommer få arbeta..

Jag med min onda rygg väntar fortfarndepå läkartid imorgon men då ska jag äntligen få gå.. sen ska jag till en kiloprator klockan 13.00 får se hu mn blir i ryggen..

Nu tänkte jag göra mig klar och åka in på mora och kika lite innan jag ska sätta mig på tåget ner till Leksand dom går 14.30..


Föresten köpte ju mineral puder från elf.. och jag tyckte det vart som en torr kaka i hela ansiktet.. är rätt torr i ansiktet förutom t-zonen så nej tyvärr får inte dom nått bra breyg av mig.. men köpte även ett all over cover stick som jag använde under övonen tyckte det vr bra så det få bra betyg av mig iaf.. =)

vidare och på återsende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0